Skip to content

Regulamin Beauty Derm Institute

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych w klinice Beauty Derm Institute ul. Maurycego Beniowskiego 9 w Gdańsku.
  2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu.
  3. Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na zabieg aż do jego zakończenia.

§ 2 Klienci

  1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
  2. Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

§ 3 Higiena i bezpieczeństwo

  1. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
  2. Salon posiada własny autoklaw do sterylizacji narzędzi.
  3. Wszystkie produkty techniczne, na których pracujemy są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
  4. W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.

§ 5 Świadczenie usług kosmetycznych

  1. Salon Beauty Derm Institute oferuje usługi z zakresu dermatologii, medycyny estetycznej, kosmetologii. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie https://beautyderminstitute.pl/
  2. Przed przystąpieniem do zabiegu pracownik przeprowadza z klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
  3. Udostępnienie danych osobowych przez klientów na ankietach, kartach klienta, w programie lojalnościowym jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez ISPL Beata Rogowska ul. Krzywoustego 12, 80-360 Gdańsk.
  4. Każdy klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych zabiegów i powikłań pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez klienta.
  5. Klienci, przed rozpoczęciem zabiegu, mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży, przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
  6. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
  7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia zabiegu także w przypadku wątpliwości, czy klient nie planuje wyłudzić zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
  9. Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.

§ 6 Płatność

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi.
  2. Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej, mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych karnetów, pakietów i bonów upominkowych.
  3. Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
  4. W przypadku wykupienia pakietu 3 masaży kobido, ważny jest on przez okres trzech miesięcy od daty zakupu. Jeśli masaż nie zostanie przełożony 24h przed dniem umówionej wizyty – zostaje anulowany i przepada.
  5. Vouchery zniżkowe–kwotowe/promocyjne na wizyty można wykorzystać tylko na wybrany zabieg określony na voucherach, w wyznaczonym czasie.
  6. Pakiety depilacji laserowej należy wykorzystać w okresie 12 miesięcy od dnia zakupu.
  7. Jeżeli posiadają Państwo wykupiony wcześniej pakiet na zabieg kriolipolizy, depilacji laserowej oraz inne zabiegi, również obowiązuje okres zmiany terminu na minimum 24 godziny przed rozpoczęciem wizyty.
  8. Jeżeli osoba dysponująca bonem upominkowym/voucherem/karnetem nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, Beauty Derm Institute traktuje to jako usługę zrealizowaną.
  9. Beauty Derm Institute nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji regulaminu salonu przez osobę obdarowaną bonem/voucherem i/lub karnetem.
  10. Bony/vouchery/karnety po dacie ważności nie będą realizowane.
  11. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony/vouchery/karnety. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w salonie do wpłaconej/podanej kwoty.
  12. Realizacja otrzymanych rabatów, bonów, karnetów oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
  13. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką, płatność kartą płatniczą w terminalu, blik oraz płatności online poprzez booksy.com..
  14. Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji klientom, którzy ponieśli pełną cenę zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
  15. W Salonie dostępne są także karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby zabiegów w określonym czasie.

§ 7 Odpowiedzialność

  1. Recepcja salonu jak i hall są monitorowane.
  2. Salon jest objęty wewnętrznym monitoringiem, ze względu na bezpieczeństwo klientów oraz obsługi salonu. Akceptacja regulaminu salonu kosmetycznego Beauty Derm Institute jest równoznaczna z akceptacją na rejestrację wizerunku.
  3. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
  4. Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które klient powinien zatrzymać przy sobie.
  5. Niezastosowanie się klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany zabieg po stronie salonu
  6. Salon nie odpowiada za niezadowolenie klienta z efektu końcowego zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką, a każdy klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.

§ 8 Rezerwacje

  1. Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie lub poprzez booksy.com oraz platforę znanylekarz.pl termin wykonania zabiegu w salonie.
  2. Wizytę dermatologiczną oraz z zakresu medycyny estetycznej należy potwierdzić w dzień poprzedzający zarezerwowany termin, w przypadku braku potwierdzenia wizyta zostaje anulowana.
  3. Czas trwania wizyt medycznych jest czasem orientacyjnym.
  4. Na zarezerwowane zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
  5. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą klienta, zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania pracownika (wykonane w niepełnym wymiarze), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
  6. W przypadku opóźnienia się zabiegu z przyczyn leżących po stronie salonu, w tym pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
  7. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu zabiegu przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Salon jednocześnie uzgodni z klientem nowy termin zabiegu.
  8. Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania zabiegu mają klienci, którzy dokonali rezerwacji.

§ 9 Nieobecności i odwoływanie wizyt

  1. Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia salon do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 20% wartości umówionych usług.
  2. Klient może zostać również obciążony powyższą opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
  3. W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela lub kierownika salonu.

§ 10 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania zabiegu lub jego efektów lub wystąpienia niepożądanych efektów zabiegu.
  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej.
  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
  4. W przypadku odmowy uznania reklamacji klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
  5. W przypadku kwestionowania zabiegu zaraz po jego wykonaniu, klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji.

§ 11 Pozostałe postanowienia

  1. Na terenie całego salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
  2. W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy Beauty Derm Insitute nie wykonają umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z salonu.
  3. Na terenie kliniki akceptujemy zwierzęta.
  4. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Beauty Derm Institute zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Każdy klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się salon lub pracownicy.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.